miercuri, 1 martie 2017

                        Cunoscând marea
     
         Îmi amintesc cu drag de întâia oară când am fost cu familia mea în vacanță, la mare .
Eram entuziasmată încă de înainte să plec, însă când am ajuns, imaginile mele din cap s-au adeverit .          Briza mării mi-a dat o energie fantastică, peisajul era de vis, iar castelele în nisip le construiam iar şi iar cu drag .
În acea perioadă am stat la nişte cunoştine de-a rudelor mele cu care am mers . Aveau şi ei copii. Întotdeauna ieşirile erau foarte distractive şi reuşite pentru că ne împăcam şi jucam de minune .
La plecare, mi-a fost foarte greu pentru că m-am ataşat foarte mult de acei oameni ,iar de loc...nu am cuvinte .
         Acea amintire mi-a rămas întipărită în minte pentru că a fost prima mea călătorie atât de lungă şi minunată ce mi-a marcat copilăria .
imgrc=IZ1yqGqZzM70YM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu