miercuri, 5 aprilie 2017

Școala altfel


     În perioada 27-31 martie am participat la programul ,, Școala altfel '' . Împreuna cu clasa și cu doamna dirigintă, am vizitat numeroase locuri frumoase ale Iașiului . Obiectivele acestor activități au fost să ne formăm abilități de organizare, să ne actualizăm cunoștințele și să respectăm regulile impuse.


  • Prima zi(Marti) : Vizită la Grădina Botanică 
  •       După vizita Grădinii, am poposit lângă lac și am observat că în jur erau cam multe gunoaie. Acest lucru a determinat-o pe d-na dirigintă să ne atragă atenția ca nu cumva să aruncăm ambalaje ș.a. în alt loc decât în coșul de gunoi. Această discuție m-a făcut să îmi dau seama că unul dintre cele mai importante obiective a fost atins; acela ca noi, viitori învățători, să fim disciplinați, să protejăm mediul ce ne înconjoră pentru a-i învăța și noi la rândul nostru pe elevi. Această competență de a fi atent, protector și civilizat mi-am format-o prin acțiunea derulată .
  • A doua zi : Deplasare către muzeele ieșene
                         Vizită la Muzeul Unirii

                         Vizită la Palatul Culturii

                          Vizită la Casa Dosoftei





         


  •  Ultima zi : Am vizionat un film în clasă. 
      Prin aceste ieșiri, ne-am atins obiectivele propuse și mi-am îmbogățit cultura generală prin cunoștințele dobândite. Eu, ca viitor cadru didactic voi fi pregătită pentru a coordona o astfel de activitate, datorită acestui program : ,, Școala altfel ” .
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu